9.10.10

Pikapäevarühma söögirahast

Pikapäevarühma söögiraha kogun 2 korda kuus e üle nädala reedeti. Sellel nädalal jäigi asi tegemata, sest unustasin suures tööhoos lastele anda lipikud vajaliku summaga. Osad lapsed olid juba eelmise nädala eest toonud, mida ma ei märganud. Ärge ehmuge liiga suure summa pärast, vaid saatke puuduolev raha.


Mul on ettepanek vanematele: Palun pidage ise arvet mitu päeva laps on käinud pikas päevas ja saatke siis üle nädala reedeti see raha kooli. Järgmise kahe nädala raha peaks siis saabuma minu kätte 22. okt, veerandi viimasel päeval. Loomulikult on mul ka üles märgitud, kes kui palju käib, aga siis ma ei šokeeri teid vähemalt suurte summadega.
Viimasel ajal ei saa ma üldse aru, kas olen õpetaja või rahaarvestaja/-koguja. 
Niisiis - edaspidi ma ei saada enam lipikuid rahasummadega, vaid lapsed toovad mulle iga kahe nädala tagant reedel söögiraha.

No comments:

Post a Comment